مراقبت از کودک

 تاب یا گهواره برقی نوزاد چیست؟ + ویژگی، کاربرد و تفاوت هر دو

گهواره برقی چیست

تاب و گهواره برقی دوتا از بهترین لوازم برای نگهداری از نوزاد در ماه‌های اولیه زندگی است. تاب و گهواره برقی شباهت‌های بسیار زیادی با هم دارند و حتی بسیاری از مردم این دو وسیله را یکی می‌دانند. اما واقعیت چیز دیگری است و این دو وسیله با یکدیگر متفاوت هستند. در این مقاله از نی‌نی آلما قصد داریم به شما بگوییم که گهواره برقی چیست، تاپ برقی چیست؟ ویژگی گهواره برقی، تفاوت گهواره برقی با تاب برقی و. . را بررسی کنیم.

 گهواره برقی چیست؟

اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم که گهواره برقی چیست؟ می‌گوییم که گهواره برقی نوزاد یک وسیله مدرن برای مراقبت از نوزادان است. این گهواره که برای تکان‌دادن نوزاد نیاز به برق دارد، دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که آن را از گهواره‌های معمولی یا سنتی متمایز می‌کند. گهواره برقی نوزاد معمولاً دارای سبدی برای نشیمنگاه نوزاد و یک ساختار فلزی یا پلاستیکی است. اکنون که می‌دانید، گهواره برقی چیست نوبت به آن رسیده است تا با ویژگی‌های گهواره برقی آشنا شوید.

خرید نی نی لای لای با قیمت مناسب و ارسال فوری به تمام ایران

 ویژگی گهواره برقی

گهواره برقی، ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره شده است:

  1. یکی از ویژگی‌های مهم گهواره برقی، توانایی تنظیم ارتفاع آن است. قابلیت تنظیم ارتفاع به والدین اجازه می‌دهد تا ارتفاع گهواره را به اندازه مطلوبی تنظیم کرده و نوزاد را در جایی کاملاً ایمن نگه دارند.
  2. بسیاری از گهواره‌های برقی نوزاد دارای ویژگی‌های صدا و موسیقی هستند که نوزاد را سرگرم می‌کنند. این صداها و موزیک‌ها به آرامش نوزاد کمک می‌کنند و او را به خواب و آرامش هدایت می‌کنند.
  3. بسیاری از مدل‌های گهواره برقی نوزاد دارای تایمر خودکار هستند. این به والدین امکان می‌دهد مدت زمانی که نوزاد در گهواره می‌ماند را تنظیم کرده و به صورت اتوماتیک خاموش شود.
  4. گهواره‌های برقی نوزاد به طور کلی دارای امکانات امنیتی هستند که از سقوط یا خطرات دیگر برای نوزاد جلوگیری می‌کنند. این امکانات معمولاً شامل قفل‌ها و قاب‌های محافظتی می‌شوند.

این‌ها تنها برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های گهواره‌های برقی هستند. به‌طورکلی گهواره‌های برقی با امکانات بسیار زیادی که دارند، می‌توانند به والدین در نگهداری کودک کمک بسیار زیادی کنند.

اگر میخواهید جامپر کودک بخرید به شما پیشنهاد می کنیم به صفحه قیمت جامپر کودک مراجعه کنید و با مدل های آن آشنا شوید

کاربرد گهواره برقی

 تاب برقی چیست؟

اکنون که می‌دانید، گهواره برقی چیست و با ویژگی‌های آن نیز آشنا شدید نوبت به آن رسیده است تا با تاب برقی نیز آشنا شوید. تاب برقی کودک یک وسیله بازی و حمل‌ونقل برقی است که به کودکان اجازه می‌دهد با سرعت و سرگرمی در محیطی ایمن حرکت کنند. این تازه‌ترین نسخه از تاب‌های کودکانه است که به کمک موتورهای برقی و باطری‌های قابل‌شارژ عمل می‌کند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های تاب برقی اشاره شده است.

قیمت راکر کودک را از نی نی الما بهترین و معتبرترین فروشگاه سیسمونی می توانید استعلام کنید.

 ویژگی تاب برقی

تاب برقی ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره شده است:

  1. تاب برقی کودک دارای یک موتور برقی است که با فشار دادن دکمه یا پدال، تاپ را به حرکت در می‌آورد. این موتورها هم به‌صورت مستقیم و هم به‌صورت باطری‌های قابل شارژ تغذیه می‌شوند و می‌توانند برای مدت زمان طولانی کودک را تکان دهند.
  2. بیشتر تاب‌های برقی کودکانه دارای کنترل‌های آسان برای جلو و عقب رفتن و ترمز زدن هستند. این کنترل‌ها به کودکان امکان می‌دهند تاپ را به راحتی کنترل کنند.
  3. تاب‌های برقی کودکانه معمولاً با طراحی‌های جذاب و رنگ‌های زنده تولید می‌شوند تا کودکان را جلب کنند و سرگرمی را افزایش دهند.
  4. این وسیله در انواع مختلفی مانند ماشین‌ها، موتورسواری‌ها، دوچرخه‌ها و حتی قایق‌ها موجود است، به نحوی که کودکان می‌توانند بر اساس ترجیحاتشان یک مدل مناسب برای خود انتخاب کنند.
  5. بیشتر تاب‌های برقی کودکانه دارای ایمنی‌های مختلفی مانند کمربند ایمنی و ترمزها هستند تا از حوادث جلوگیری کنند.

مطالعه بیشتر: وسایل لازم برای سفر با کودک چیست؟

ویژگی گهواره برقی

تا اینجای مقاله با مفاهیمی مانند گهواره برقی چیست؟ ویژگی گهواره برقی، تاب برقی چیست؟ ویژگی تاب برقی و کاربرد گهواره برقی آشنا شدید، اکنون نوبت به آن رسیده است تا با فرق بین گهواره برقی و تاب برقی نیز آشنا شوید.

 تفاوت گهواره برقی با تاب برقی

بسیاری از کاربران از ما سؤال می‌پرسند که تاب برقی بهتر است یا گهواره برقی؟ باید بدانید که این دو هیچ برتری نسبت به یکدیگر ندارند و این صرفاً تنها نیازهای شما است که می‌تواند به یک گزینه نسبت به گزینه دیگر برتری دهد. در ادامه به برخی از تفاوت‌های گهواره برقی با تاب برقی اشاره می‌کنیم تا شما بتوانید، بهترین گزینه را باتوجه‌به نیازهای خود انتخاب کنید.

تفاوت گهواره برقی با تاب برقی از نظر طراحی و شکل ظاهری

 گهواره برقی: گهواره برقی معمولاً شبیه به یک سبد با پوشش‌هایی از پارچه نرم است. گهواره برقی به‌نوعی طراحی شده است تا یک محیط امن را برای کودک فراهم کند.

تاب برقی: طراحی تاب برقی به‌منظور شبیه‌سازی وسایل حمل‌ونقل مختلف و ایجاد سرگرمی و مهارت در کودکان بهینه شده است.

تفاوت گهواره برقی با تاب برقی از نظر نوع حرکت:

گهواره برقی: نوزاد درون گهواره برقی ثابت است، حرکت اصلی گهواره برقی بسیار آرام است و کودک در آن احساس آرامش می‌کند. معمولاً گهواره‌های برقی در یک یا دو جهت تکان می‌خورند.

تاب برقی: تاب‌های برقی در نوع حرکت بسیار متنوع هستند، برخی از تاب‌های برقی قابلیت حرکت قوسی، زیگزاگ، نوسانی، دایره‌وار و. . را دارند. علاوه بر حرکت در جهت مختلف، تاب‌های برقی امکان تنظیم سرعت متنوع‌تری نسبت به گهواره برقی می‌دهد و شما می‌توانید سرعت موتور تاب برقی را متناسب با میل فرزند خودتنظیم کنید.

تاپ برقی چیست

تفاوت گهواره برقی با تاب برقی از نظر ایمنی:

هم گهواره برقی و هم تاب برقی ایمنی بسیار بالایی برای مراقبت از کودکان شما دارند و شما با خیال راحت می‌توانید، فرزند دلبند خود را درون این وسایل قرار دهید و به کارهای روزمره خود بپردازید.

تفاوت گهواره برقی با تاب برقی از نظر قیمت:

قیمت گهواره موزیکال یا گهواره برقی و تاب برقی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و نمی‌توان به‌طورقطع گفت که کدام یک قیمت بالاتری دارند. قیمت این محصولات به عوامل بسیار زیادی مانند برند تولیدکننده، امکانات، متریال ساخته شده و. . بستگی دارد.

سخن پایانی:

در این مقاله به طور کامل در خصوص اینکه گهواره برقی چیست، چه ویژگی‌های دارد و تفاوت آن با تاب برقی چیست، صحبت کردیم و شما را با آن‌ها آشنا کردیم. اگر تا اینجای مقاله آمده‌اید و هنوز هم بین خرید تاب برقی و گهواره برقی دچار تردید هستید، این نکته پایانی را در نظر بگیرید. برای پدر و مادرهایی که مشغله زیاد دارند، این وسیله می‌تواند به آن‌ها کمک بسیار زیادی کند. بسیاری از والدین تاب برقی را به‌اندازه یک پرستار کودک در نگهداری از فرزند خود مؤثر می‌دانند. اگر کودکی دارید که در هنگام به خواب رفتن دچار مشکل است و زیاد گریه می‌ کند، گهواره برقی در چنین شرایطی بهترین گزینه خواهد بود.

اگر قصد خرید گهواره برقی و تاب برقی را دارید به شما توصیه می‌کنیم که به سراغ فروشگاه اینترنتی نی‌نی آلما بروید، این فروشگاه در زمینه فروش محصولات مرتبط با نوزادها و کودکان بسیار فعال است و شما می‌توانید، بهترین و به‌روزترین وسایل کودک را خریداری کنید.

برخی از سوالات رایج :

گهواره برقی چیست؟

می‌گوییم که گهواره برقی نوزاد یک وسیله مدرن برای مراقبت از نوزادان است. این گهواره که برای تکان‌دادن نوزاد نیاز به برق دارد، دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که آن را از گهواره‌های معمولی یا سنتی متمایز می‌کند. گهواره برقی نوزاد معمولاً دارای سبدی برای نشیمنگاه نوزاد و یک ساختار فلزی یا پلاستیکی است.

تاب برقی چیست؟

تاب برقی کودک یک وسیله بازی و حمل‌ونقل برقی است که به کودکان اجازه می‌دهد با سرعت و سرگرمی در محیطی ایمن حرکت کنند. این تازه‌ترین نسخه از تاب‌های کودکانه است که به کمک موتورهای برقی و باطری‌های قابل‌شارژ عمل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *